jum jadi kawan,,,

Saturday, March 27, 2010

final exam,,,

assalamualaikum,,,
hye guys,,,
actually i have to post this last week,,
but i quite busy lorh,,,
and sometimes the wireless sangat lah lambat nak mati,,,
cam siput daaa,,,

haha,,,
ok la,,,
sesuai ngan tajuk di atas,,,
hehe,,,
aku malas la nak tulis panjang,,,
just nak update blog ni yang semakin sunyi,,,
hehe,,,

setakat today,,,
dah 3 exam aku lepas,,,
1) leadership & management,,,
ni pun kira exam gak la,,,
haha,,,

2) tilawah
ni pun aku consider as exam gak sebab penting benda tilawah ni,,,
if tak lepas,tak leh grad la aku jawabnya,,,
sib bek ustaz die cam sempoi jek,,,

3)fiqh & ethics for everyday life
huh,,,,
tadi baru aku habis exam ungs 2050 nih,,,
ok la,,,
hehe,,,
soklan die boleh tahan gak la tough nya,,
hehe,,,
tak tahu la result aku cane nanti,,,

tu jela exam yang dah settle so far,,,
aku tinggal lagi 5 papers,,,
5 papers kayh!!!
orang len da nak balik umah dah pun,,
aku je la yang terkial-kial belajar,,
haha,,,

5 papers more :))
1) intermediate accounting, 29th march 2010
subject ni agak killer gak la,,,
sampai aku tak tahu dah nak start belajar chapter mana,,,
padahal cover the whole book,,,
haha,,,
sengalicious ni,,,

2) business ethics, 30th march 2010
ni lagi satu subjek killer,,,
seriously,,,
aku tak tahu ape yang aku baca,,,
dah banyak kali kot aku baca benda ni,,,
tapi still tak dapat,,,
asal la susah benau ni,,,
kenapa la kite nak kena belajar ethics bagai,,,
haish,,
pening pikir,,,

3) fiqh for economist 3, 2nd april 2010
haha,,,
this subject i like most,,,
ngeh3,,,
tapi tak tahu la,,,
still tak yakin gak ngn myself,,,
huhu,,,
takut final kuar soklan susah,,,
hehe,,,

4) marketing principles, 4th april 2010
ni pun subject killer gak,,,
banyak benda nak kena ingat and hafal,,,
terms die sangat la menarik,,,
huhu,,,

5) cost management, 8th april 2010
last but not least,,,
hehe,,,
ni pun subject yang aku tak sure,,,
uwaaa,,,,
sejak masuk department accounting ni,,,
aku rasa belajar semakin susah la,,,
mencabar betul,,,
haish,,,

aku ade 1 lagi test,,,
UBS,,,
tuk accounting,,,
on 10th april 2010,,,,
aku tak tahu la nak consider this as test ke tak,,,
huhu,,,

hopefully aku dapat menjawab exam yang tinggal tu ngan bek,,,
haish,,,
takut sangat,,,
dah la next sem tak leh add short sem,,
sedih sungguh,,,
huhu,,,
duk rumah la aku jawabnya,,,
nak keje kot,,,
tapi my mom bagi ke???
haha,,,

k lah,,,
nak stop dulu,,,
nak sambung menjalankan tanggungjawab as a student,,,
hehe,,,
t saya update lagi kayh!!!

luv u all,,,

note tu my B,,,
luv u always!!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.