jum jadi kawan,,,

Monday, November 8, 2010

saya mahu bebas

hai and assalamualaikum....

dah lama tak hupdate. bukan malas. tapi focus untuk exam. saya bukan la nak cakap saya ni rajin. tapi mesti la kena belajar if nak berjaya kan? haha. entah pape jek. starting pun dah tak best. cane la nak bagi orang suka blog neh. patut la follower tak ramai. ngeh3.

currently kat rumah kak ti. bangun pagi je terus online. bukan nak belajar ke, mandi ke. aish. buruk sungguh perangai kamu neh anak dara. haha. ok la. actually, saya cari charger. sebabnya saya punya tak bawak balik rumah. tiba2 saya terjumpa cable pulak. so, kena la bukak laptop. bila dah bukak, mesti la nak kena guna kan. apa lagi, sambil menyelam minum air lah. haha. online jap. jap gi bukak buku balik. hehe. bila dekat UIA, saya sangat jarang online. kadang2 jek. sebab malas nak kuarkan laptop dari bag pastu nak kena kemas balik. kadang2 punya sifat malas ni bagus jugak kan? haha. ajaran sesat pulak kau ira.

lambatnya nak habis exam. saya dah penat baca buku yang banyak tuh. saya ada lagi 2 papers before saya balik cuti. 2 papers tu dekat2 jek. aish. nanti saya mesti penat nak study. haha. ape pun still kena study gak. yang 12 tu paper yang sangat penting buat saya. nak kena lepas sebab next semester saya harus jugak ambik paper yang after that. banyak lagi kot. aish. buat saya risau jek. tapi usaha la dulu ye. hehe.

today jugak saya akan balik UIA balik. dengan room mate saya syue tu la. hehe. rumah dia pun dekat cheras gak. dekat sangat dengan rumah my sister neh. hehe. ok la. saya nak kena stop dulu. walaupun tak de cerita yang menarik, saya still gak nak post something kat wall neh. haha. sangat la tak menarik ok.

oh ya. one more thing. if sesiapa yang sangat berminat dengan shawl or pashmina or whatsoever yang korang panggil tu, sila la berkunjung ke blog my cousin yang sangat comel neh. saya nak cakap kat sini terus eh? if korang cakap dia jual sangat mahal, korang memang silap la. semua shawl dia imported ok. and korang takkan jumpa kat kedai biasa. hanya di blog shop my cousin ni je. so, if interested, dont hesitate to grab 1 piece. if nak banyak pun boleh gak. hehe.

ok. nanti saya akan update lagi ye. i love you all!!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.