jum jadi kawan,,,

Thursday, December 23, 2010

semester baru okay!

assalamualaikum semua readers and salam sejahtera....

seriously lama gila dah tak update blog. actually aku ingat dah nak delete blog ni. sebabnya tak ade masa sangat nak menulis. hehe. tapi today rasa cam nak menulis pulak. so, keputusan untuk delete blog ni tak betul la. hehe. if rasa nak tulis, tulis la. aku bukannya ramai followers sangat pun. hehe. (tiba2 lak rasa rendah diri). bak kata fira la. dia pun nak delete blog gak dulu. tapi tak jadi. huhu.

ok la. aku tak nak cakap banyak. sebabnya aku malas nak fikir nak tuli ape. tak de ape2 yang menarik pun. huhu. cumanya sekarang ni aku busy jek. dengan classes and yang paling penting, assignment aku dah banyak ok. huhu. actually, aku sangat boring kot. nak kuar dengan member2 lama la. tapi masing2 cuti lagi. aku nak jumpa cT kot. cuti hari tu aku tak jumpa dia pun. dia busy. aku lak susah nak kuar rumah. once kuar, kena buat semua benda. multipurpose okay. huhu. so, sekarang ni aku duk tunggu gak die cari aku. katanya nak gi genting. aku memang la tak ready. tapi aku on je. sebab dah lama tak lepak dengan dia. huhu.

okay la. aku kena stop. nak buat kerja kot. hehe.

nanti aku update lagi eh? insyaAllah rajin la. hehe.

i love you all!!

2 comments:

  1. thanks ain support kite. tu la. kite mmg busy sangat. x smpat nk jln2 kt blog org. huhu.

    ReplyDelete

ha.. sila tinggalkan komen anda.