jum jadi kawan,,,

Friday, July 1, 2011

;manjung and lumut with love finale;

assalamualaikum semua readers.....

finally, dah sampai episod last pun cerita aku yang tak best ni. hopefully korang bersabar la ye bila baca cerita aku ni. haih. aku punya belog. suka hati haku la nak cerita apa. haha...

oh. today dah 1 july. tak lama lagi dah nak raya. tahun ni raya mana entah. bestnya kalau leh raya kat ipoh. dah lama tak rasa suasana raya puasa kat sana. tibe2 rindu pulak. ni just selingan okay. haha.

ok la. last day kat manjung and lumut tak de pape sangat pun. pagi tu kitorang gi lepak kat pantai. tapi tak mandi pun sebab limited baju. lepak2 sambil makan pagi je. banyak gila abang askar beli kueh. pastu tak habis. haih.

pas boring kat pantai, kitorang gerak ke billion. saje cuci mata. tak de la nak beli barang sangat pun. then balik hotel tuk siap2 nak check out. seriously aku sedih bila dah nak balik. best kot stay kat sana. duk hotel. makan banyak. memang makan je keje nya. haha.

okay la. dah malas nak tulis. sebab sedih. tsk tsk tsk. poyo!!!

bukan ape. dah tak de idea. haha. ok la. ti aku story mory benda lain lak. bye. thanks for reading this entry. i love you all.

p/s : kali ni punya entry tak de gambar. dah penat nak tempek gambar kat sini. hehe.

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.