jum jadi kawan,,,

Saturday, December 5, 2009

gombak,,,

today, 5th December 2009, aku gerak ke kL with my sis n bro in law,,,just 3 of us,,,pas breakfast, kitorang bertolak ke kL,,,my brother in law drive laju gile,,,huhu,,,seram aku kat blakang,,so,aku just duk diam2 and x lupa tuk pakai seat belt,,,(bgus kn?),,hehe,,kitorang stop tuk solat je kjap,,ingt nk stop tuk lunch gk,,tp kdai yg kitorng nk makan smuanya x bukak,,,so,kitorang truskan perjalanan and smpai kt gombak kul 4,,before blik umah,kitorang singgah makan dulu kat greenwood,,,then br pulang ke umah,,smpai je aku trus on9,,,yela,,cafe aku ni,,x gerak lg,,,lg 1 nk try broadband br my bro in law,,,huhu,,,lama gile on9 then aku bwk on9 ke mlm,,smpai pning2 kpala aku duk mngadap lappy n,,,

k la,,,
im off,,,
dh ngntuk n x berdaya sgt n,,
hehe,,,

t update lg,,

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.