jum jadi kawan,,,

Wednesday, December 2, 2009

result,,,

today, 2nd december 2009, my 1st semester's result akan keluar,,,,

MENAKUTKAN!!!!

x tahu la ape yang aku bakal dapat 4 dis semester,,,,
hopefully ok la,,,
n hopefully gak aku still maintain 3 pointer,,,
harap2 la aku lepas semua paper,,,
aku dah penat blajar banyak2 subjek,,,
susah kot,,,
huhu,,


aku dah x tahu cane,,,
tunggu jela result kuar n baru aku tahu pe nak buat,,,
tu la,,,
dulu bukannya nak belajar btul2,,
asyik nk enjoy,men je,,,
skarang baru la rasa takut,,
huhu

ok ckup!!!
x nak ckp psal result dh,,,
nk cite bnda len lak,,,,

ari n,,,
hujan turun cm biasa,,,
so,,,
x leh gk nk kuar g mn2,,,
just duk kt umah n buat pape yang patut,,,
sekarang dh tengahari n aku still x mndi lg,,
huhu,,,
mlas nk turun bawah tuk mndi,,,
lyan blog n fesbuk dlu jap,,,
then br turun mndi,,,

akak aku cakap smalam ari ni nk kuar p bli ken tuk buat baju,,,
tp cm x kuar jek,,,
huhu,,,
musnah la harapan aku nk mrayap,,,
huhu,,,
x pe,,,
stay kt umah lg best,,,
bleh surf internet n tgk tv,,
hehe


ok la for dis moment,,,
jmpe lg,,,

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.