jum jadi kawan,,,

Friday, January 15, 2010

hari yang ceria :))

sangat la lama saya tak update blog ni kerana connection yang sangat la haram.aish. tapi malam ni aku nak post je semua aku punya draft. haha. sori to my followers kayh. terpaksa baca banyak2 post. haha. especially to syimah, fiera and aliaa. hehe.


hari jumaat, 15 jan 2010
today, setelah 3 hari tak update blog, aku update lagi. hehe. today is Friday. that's mean aku kena jumpe hadri and settle sal sponsor tuh. but x settle2 gak. aish. tak pe. huhu. petang tadi aku pi jaga orang main football. hehe. seronok sangat. sebab dapat kejar bola. aku selaku ball picker. hehe. kejar la bola tuh. syue busy ambik pictures. izzah and hadri seronok di site len. aku and shafiq sebok kejar bola. hehe. memang best la. sebab da lama sangat aku tak lari2 cam kanak2 ribena. hehe. tal penat sangat pun. tapi aku da penat nak menulis ni. syue da lama tunggu aku tuk mandi and tehn kitorang nak dinner la plak. then sambung study. kay la. let the pictures tell u the story. hehe. njoy!!!



die head saya!!!





mereka yang saya syg!!!

cukup la tuk hari jumaat,,,,,hehe,,,,


Tuesday, 19 january 2010
yaey,,,
update gk finally,,,
saya malas sangat nak update sebab seperti yang saya nyatakan di atas bahawasanya connection sangat la haram kat uia,,,
saya punya broadband sudah bertukar milik ye,,,
harap maklum,,,
so susah la saya nak on9 pasni,,,
today saya sangat la enjoy,,,
after abis test 1 business ethics, saya merayap mencari buah,,,
kunun la malas nak makan nasi,,
nak tengok ape jadi ngan body saya yang semakin gemuk ni,,,
hehe,,,
buat malu je,,,
ok cukup ye ira,,,
mesti banyak selingan kamu ni,,,
ok,,,
saya just beli honey dew supaya saya manis cm hiney,,
hehe,,,
then saya beli popia and samosa kot,,,
tu je lunch saya tuk hari ni,,,
then saya ke KENMS tuk hantar zera ke class,,,
saya kena tunggu sheera kat library coz ade benda nak settle,,,
after that saya patah balik pi KENMS tuk jumpe sum1 yang benama megat,,
die nak picture yang saya snap time economic championship,,,,
saya kan pro lam bab camera ni,,,
haha,,,
poyo la ira ni,,,
even camera saya tu da nazak,,,
saya nak camera baru,,,
camera digital SLR,,,
tapi mama cakap tak payah,,
and my bro selaku pembeli camera tuk saya pun cakap tak yah,,,
if tak leh buat profit, tak yah la berangan nak ade camera canggih,,,
ish,,,
benci betul,,,
ok cukup panjang awak berangan ira,,,,
hehe,,,
then saya ptg tuh saya ponteng class marketing principles,,,
ye,,,
sya ponteng class!!!
biasa la,,,
attendance is not compulsory kan sekarang nih,,,
suka hati je nak datang class or tak,,,
huhu,,,
saya keluar beli tiket train ke penang,,,
hehe,,,
yeay!!!
saya bakal ke penang,,,
spend time kat sane,,,
tapi sekarang saya lam dilemma nak balik teratak musafir ke tak after pulang dari penang,,,
saya rindu papa n mama,,,
diorang banyak kali da tanya bila saya mahu pulang,,,
tapi,,,
saya takut nak balik sorang2,,,
kenapa tibe2 saya takut???
saya pun tak tahu,,,

k la,,,
saya kena stop dulu,,,
saya kena study,,,,
saya ade lagi 3 paper before mid break,,,
saya ni kuat betul la men,,
cane nak maintain pointer,,,
aish,,,

thursday-business ethics,0830 hrs
friday-cost mangement,1000 hrs
-intermediate accounting,1400 hrs

ok la,,,
pijie saya da panggil2 tuh,,,
ti saya update lagi ye kawan2,,,
luv u all,,,,


2 comments:

  1. rajin gile ko jadi pengutip bola weyh. HAHA. all the best in all ur exams okey. :)

    ReplyDelete
  2. sila contohi saye.
    cgpa 3.74, bercuti ke bangkok mei ini bersama pelajar2 cemerlang.bye...
    nati ore beli adioh ke demo deh...
    tapi demo kna bli tudung ore dulu.hahaha...
    sekian terima kaseh.

    ReplyDelete

ha.. sila tinggalkan komen anda.