jum jadi kawan,,,

Thursday, July 29, 2010

ke busy an melanda

assalamualaikum semua.....
kawan-kawan, currently saya sangat la busy with macam-macam benda yang nak di buat. nak kena belajar, study, nak baby sit si zariff yang bulat and gemuk lagi. macam2 la. tapi still got time nak menulis. hehe. biasa la. sekarang free time. class 1 je pagi tadi. so, ade la masa untuk saya menulis. ingat nak tidur. tapi tak mengantuk pulak. petang ni for sure mengantuk. huhu. yela. class till 5 pm kot. huh. sangat la penat.
petang ni ingat nak pergi ict fair kat CAC, UIA. last tuesday dah pergi. today saje nak cuci mata plus nak teman soo beli hardisk. saya dah beli 1. WD,500gb for only rm209. ok ke? saya belasah je. janji murah. sebab saya nak guna segera. nak format lappy saya yang demam ni. dah teruk kot demamnya. huhu. lagi 1 saya beli battery rechargable untuk camera saya. ingat nak beli camera nikon d3000. tapi still tak mampu sebabnya macam-macam saya nak buat dengan duit saya sekarang ni. dah la tak cukup. mengada-ngada lak nak beli barang mahal2. huhu.
malam ni pulak saya ade tutorial BF. seronok gak la tutorial ni. sebabnya tutor ajar faham sikit la dari lecturer saya mengajar. hehe. lecturer saya ok je. cumanya dia cepat sangat. guna gear 6. tak sempat saya nak kejar. pastu pulak confius. huhu. so, the tutorial sangat la membantu saya and kawan2 dalam class.
one more thing. saya dah ade banyak assignment nak kena siapkan and nak kena hantar ASAP. aish. sangat la penat pikir pasal assignment ni. huhu. dah kata student. so, kena la sabar.
ok la...
perut saya dah berbunyi. lapar la tu. nak pergi isi jap. makanan dah ade. tinggal nak masuk mulut je. huhu.
nanti saya story morry lagi....

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.