jum jadi kawan,,,

Saturday, September 25, 2010

busy bee

hai and assalamualaikum....


finally saya dapat gak update blog ni after last Monday. hehe. saya sangat busy ok kawan2. macam2 benda nak buat. sekarang pun curi2 menulis. sedar tak sedar, dah nak masuk bulan October. kejap je masa berlalu. dulu Ramadhan. sekarang dah Syawal. pun dah nak tinggal kita semua. tapi open house still on. haha. kerja, assignment melambak pun still gak nak berjalan. this weekend rumah my brother at pangsapuri harmonis. jom la if nak join. minggu lepas saya sangat busy dengan study and meeting. nak belajar pun tak sempat. asyik meeting je memanjang. huhu. tapi now dah habis. tadi. dah settle semua pasal explorace tu. Alhamdulillah semuanya okay. takut gak if tak okay. mesti teruk kena maki. haha.


last week gak saya dah telan berapa banyak panadol. if ade buat ujian air kencing, mesti saya dah positive dadah. haha. nak buat macam mana. if tak makan ubat, nanti mesti melarat sakitnya. so, better makan ubat la. tak de sape yang nak jaga saya kat sini. sakit kena jaga diri sendiri gak. huhu. sekarang pun rasa macam nak demam lagi. still. yela. mana tak sakitnya. hari2 kat sini kejap hujan, kejap panas. pastu tambah pulak dengan busy nya. lagi la penat. sampai waktu tidur pun tak cukup. pastu mula la nak ponteng kelas yang pagi. haha. bahaya betul zahirah dahria neh.


saya nak sangat minggu ni berlalu dengan cepat. hari jumaat je saya kena hantar 1 assignment. pastu nak kena siapkan assignment parenting yang 2 ketul tuh. pastu nak kena fikir assignment2 lain yang banyak lagi. aish. sakit kepala saya. final pun dah nak dekat. saya tak habis belajar lagi. banyak benda nak cover. saya dah la lambat dapat dalam belajar neh. if subjek yang saya suka, memang senang gila nak paham. tapi subjek yang saya tak berapa nak kawan neh memang susah sangat. paksa cane2 pun memang susah. haha. teruk betul perangai saya ye kawan2.


ok lah. saya nak sambung buat assignment. pastu saya nak tidur la pulak. dah banyak hari tidur lambat. banyak kerja okay. hahaha...


nanti bulan october saya update lagi ye. hehe.

i love u all!!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.