jum jadi kawan,,,

Wednesday, December 8, 2010

semester break

hai and assalamualaikum semua.

sedar tak sedar yang kita sekarang dah di bulan December. teringat pulak saya dengan lagu my December by LP. huhu. maksudnya dah lama la saya ber holiday. maksudnya juga, semester break akan berakhir tak lama lagi. dan maksudnya lagi, semester baru bakal muncul. okay. baik lah. dah kena masuk belajar balik. lepas ni mesti saya akan kembali busy with assignments, classes, quizzes and tests. adoi. sangat penat kepala saya bila terbayangkan all those things. rasa nak cuti lagi. cepat la habis belajar. rasa macam nak kerja je. nak rasa pegang duit sendiri. tapi, bila dah kerja, mesti lagi penat, lagi busy. okay lah. i love being a student. hehe.

oh, this coming Saturday, saya dah nak kena ke KL balik. padahal saya baru je sampai semalam. hehe. ni la akibatnya kalau tak bawak semua benda ke KL that day. mama pun dah marah2 kenapa balik rumah lambat sangat. saya dah nak balik awal. tapi tak de orang nak belikan saya ticket. so, stay la saya kat KL sampai habis semua duit belanja. hehe. sampai dah boring sangat2 kat KL. mana tak boringnya. hari2 asyik terperap kat rumah jela. tak buat pape. tengok TV, on9. hehe.

esok saya nak kena pre reg subjek. aish. tak tahu la dapat ke tak. semuanya senior nak ambik. tinggal la sikit untuk junior yang lambat macam saya ni. hopefully cukup la 18. tak pun 21. sebabnya saya dah terlambat kot. nak kena cover balik yang tertinggal tu. so, kena la rajin sikit and add banyak subjek. baru la habis sama dengan orang lain. insyaAllah. Ameen.

ok lah. saya akan update lagi next time. insyaAllah. wish me luck okay.

i love you all!!

2 comments:

ha.. sila tinggalkan komen anda.