jum jadi kawan,,,

Friday, January 14, 2011

::.it's friday.::

assalamualaikum to dearest readers...

okay. today dah friday pun. dah lama saya tak update ape2 kat blog ni. rasa rindu pulak nak menulis. walaupun kerja sangat la banyak. assignments, presentations, quizzes, and tests. penat kepala bila saya start fikir semua tu. tapi, saya try untuk tidak memikirkannya and buat jela. hehe. (tapi sekarang 1 hape pun tak start lagi. hehe).

biasanya on friday saya tak de class. tapi sem ni rajin pulak nak ambik class on friday. kalau saya tak ambik on friday, saya terpaksa ambik class on saturday which is bagi saya lagi la tak best kot. huhu. sem ni saya ambik skill and the skill is photography. disebabkan saya ambik skill ni, terpaksa la saya beli camera baru. camera saya idam2kan before ni. insyaAllah saya akan dapat dalam masa terdekat ni. huhu. tapi buat masa sekarang ni saya just guna camera abang saya yang sangat la besar and canggih sampaikan saya tak tahu macam mana nak gunakannya. abang saya pulak sangat la 'kejam' meninggalkan adik dia ni keseorangan dalam mencari ilham bagaimana caranya untuk saya menggunakan camera tersebut. haha. ayat gila poyo. seriously saya memang tak pandai nak guna. bukan sebab bodoh ke hape. tapi sebab memang canggih sangat2. that is why la bila abang saya offer camera dia instead of beli camera baru saya tolak awal2. sebab saya pun takut nak guna. canggih sangat. camera tu sesuai untuk profesional photographer okay. since saya ni hanya lah amateur yang baru nak berkecimpung dalam bidang photography, saya hanya nak kan yang kecik and cumel. haha. slow2 la brader.

ok la. ni just entry untuk camera jek. bila saya dah dapat benda alah tu, saya share lagi ye kawan2. hehe. and bila saya dah start shoot untuk class saya, i'll show you. sebabnya saya ni tak de bakat langsung. minat je lebih. hehe.

ok. i'll update soon. i love you all!!

5 comments:

  1. nak pinjam nak pinjam..
    wat amek gambar lompat-lompat..=D

    ReplyDelete
  2. haha. bleh2. lau ngan ihsan x berkira sgt. nk lompat ke, terjun bangunan ke, bleh jek. anytime for u. haha

    ReplyDelete
  3. ok...ni yg nak syg lebih kat iera ni..haha

    ReplyDelete

ha.. sila tinggalkan komen anda.