jum jadi kawan,,,

Saturday, January 8, 2011

::.masa.::

assalamualaikum and selamat sejahtera to all readers...

takku sangka masa berlalu sangat cepat. sekarang dah nak masuk week 5 kat UIA. plus due date untuk assignment, test, semua dah dekat. tapi, yang part paling sedih ialah saya terpaksa tukar lecturer untuk 2 subjek ni. disebabkan prof maliah sakit, klas DMC n AIB sangat la huru-hara. fikir nak buat replacement class lagi. nak kena postpone test and so on. harap2 prof maliah cepat recover and datang ajar saya and mereka2 yang ketinggalan di belakang ni.

oh, this weekend gak merupakan weekend yang sangat busy ok. semalam, which is friday, saya and mainboard sport terpaksa kemas bilik meeting room. pastu kena keluar tengok tempat induction course. dah lewat malam baru dapat dinner. sedih sangat. tak pe la. committed sikit pada kerja. jangan nak lepas tangan je. penat tapi had fun dengan diorang. unsangkarable btul la. hehe.

lupa lak nak cerita pasal weekdays saya yang sangat penat jugak. saya terpaksa menjaga anak2 yang tak berapa nak ramai sangat tu which are abang miqdad and adik nuha sebab walid diorang outstation. ibu diorang ade jek kat rumah. tapi my sis in law ni seorang teacher and school die pulak jauh dari school anak2 neh. if my sis in law yang hantar diorang pergi school, takut lambat pulak dia nak sampai kat school dia. before ni pun my bro yang hantar anak2 pergi school. so, saya la yang menggantikan tempat my bro kejap. hantar anak2 pergi school. seronok kot. macam ibu muda. hehe. gatal*. cabaran kot. early morning dah kena bangun mandikan anak2. pastu pakaikan baju. then ke sekolah. nasib baik saya tak perlu menyediakan breakfast. kalau tak, tak tahu la saya nak kena bangun kul berapa untuk masak. aish.

ok la. weekend ni jugak saya cancel untuk bersama family sebab saya dah penat sangat. weekdays ritu pun nyaris2 nak demam. sebab dah penat sangat. kesian. asyik makan ubat jek. takut demam pulak.

dah tak tahu nak tulis ape lagi. nak stop dulu. nak gi lunch. petang ni saya ade program dengan main board lak. sok, program sport. harap2 berjalan dengan lancar memandangkan kitorang tak membuat persediaan yang banyak. al sebabnya, masing2 busy kot. so, kitorang tak sempat nak discuss dengan lebih lanjut lagi. hehe.

i'll write soon if i have enough time. i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.