jum jadi kawan,,,

Tuesday, February 15, 2011

::.15022011.::

assalamualaikum.....

today sangat la penat. actually dah penat since yesterday. tidur pun tak berapa nak cukup. semalam dah penat sebab asyik melepak kat bilik dari pagi till petang. al sebabnya class tak de. ingatkan petang ade la kelas. saya dengan perasaan serba salah siap2 ke kelas. tunggu la text message dari senior takut2 cakap class cancel ke hape. tak de pulak dapat. berlari berkejaran la saya ke class yang sangat 'jauh' dibawah terik matahari yang sangat panas okay. sesampai je kat class, time tu dengan kak balqis, my classmate.

"wah, kite orang 1st la sampai kak"
dengan bangganya saya menyuarakan perasaan saya. then lama punya fikir, saya tergerak nak text senior saya.
"sorry, akak lupa nak gi tau class cancel"
yeay! class petang tu pun cancel. buat penat je saya bersiap then berlari ke class. lari la sangat kan. haha. membazir sepasang baju yesterday. oh, saya ni jenis yang tak suka ulang pakai baju. if baru pakai sekejap pun saya tak akan pakai dah next day. contohnya cam baju semalam. saya takkan pakai dah on thursday ke. sebabnya saya memang tak suka. dah berpeluh semuanya. walaupun tak banyak. maybe sebab saya rajin basuh kain kot. haha.

semalam memang bahagia tak de class. tapi tak buat pape pun kat bilik. asyik duk layan FB je. that's why la saya dapat update blog yang dah bersawang ni. hehe. tapi petang semalam jugak saya di kejutkan dengan berita kematian nenek sedara saya which is my grandmother's sister. kitorang tak de la rapat sangat. tapi, boleh la. die pun baik sangat, lemah lembut. masa chinese new year hari tu, saya sempat la melawat die kat rumah. time tu pun die dah sakit teruk gak la. tak leh nak bukak mata pun. just terbaring atas tilam. sedih la tengok keadaan dia. ingatkan semalam dah kena balik kelantan. tapi mayat di kebumikan awal. so, tak worth it nak balik sebab sok dah kerja balik. saya pun ade class. sekarang pun saya rasa kepala macam dah ting tong ni. pening. tak belajar pun lagi untuk last paper midterm which is on thursday. hehe. teruk betul la. dah la banyak benda nak kena baca.

today pulak tak de buat pape. just had discussion with groupmate BM. nak kena submit draft on thursday. tapi tak siap lagi. tinggal nak type je. today stay dengan family je. pergi IJN. melawat abang sepupu. disyaki barah paru2. tapi level 1 baru. hopefully tak la.

oh, hari sabtu saya lupa nak cakap yang saya lepak dengan girlfriends dekat wangsa walk and tutti frutti. after habis exam law je kitorang terus keluar sebabnya most of us ade kerja sebelah petang. me too! saya semestinya kuar jumpa encik hafizi. sebabnya time birthday die saya tak dapat nak celebrate. die ade exam okay. jangan nak salahkan saya pulak. saya sangat la sedih sebab this year adalah 1st time saya dekat dengan die. before ni sangat jauh. huhu. tapi still tak dapat nak celebrate jugak kan. aish. jumpa pun tak lama jugak. kejap2 je. biasa la. saya okay je. harap2 dia jugak akan okay dengan cara kitorang yang sangat jarang jumpa even dah dekat. maybe dah biasa jauh dulu2 kot. hehe.

okay la. dah sangat penat ni. rasa macam nak tido je kejap lepas maghrib. then baru bangun buat kerja. hehe. teruk betul perangai saya.

ok la. i got to go. i'll love you always.
i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.