jum jadi kawan,,,

Friday, February 18, 2011

::.jumaat yang indah.::

assalamualaikum semua readers...

cepatnya seminggu masa berlalu. next week dah nak masuk week 10 belajar kat UIA ni. that's means, almost sebulan je nak final. aiyyak. habis la. tak ready pape pun lagi ni. hari tu ade check preliminary examination time table. mula2 fikir macam okay je jadual tu. tapi hari ni dah rasa macam sedikit nervous. harap2 la dia berubah banyak. mana tak nya. starting 31st of March, 1st Apr and 2nd Apr. ditambah lagi dengan 2nd of Apr tu ade 2 paper berderet. in the morning and evening. mana tak nya saya tak menggelabah. benda ni saya realize after jawab exam AIB yesterday. soalan dia punya la mencabar. that's why la saya rasa sangat la takut.

yang tak leh blah tu lagi, saya still gak balik lambat sebab gap antara those 4 papers tu sangat la jauh. penat saya nak menunggu. harap2 la time saya menunggu tu, saya study dengan jayanya supaya saya dapat deans list this sem. cuaknya perasaan. bukan senang tu nak dapat deans list. biasanya result cukup2 je di tahap yang selesa. tapi tak la selesa sangat. aish. saya ni tak de la pandai sangat macam orang lain. belajar gila2 pun belum tentu dapat banyak. tak tahu la apa malangnya nasib saya ni. tapi saya tetap akan berusaha.

before final exam ni, still banyak lagi benda yang nak kena settle. saya suka belajar! think positive. haha. gila la poyo. cuba habaq mai siapa yang suka belajar? nak tanya rahsia kejayaan anda. saya bukannya malas nak berusaha. entah la. kadang2 akan datang 1 situation yang buat kita malas nak belajar. saya tak tahu la orang lain rasa tak apa yang saya rasa. tapi, tu la perasaan saya.

ok la. saya nak keluar ke center ni. nak ke temu my ijah. dia datang ke UIA today. katanya nak buat assignment. so, we'll have lunch together. nak bercerita la sikit. dah lama tak lepak and bercerita. nak update new story pasal dia. macam saya ni tak de new story sangat la. sebab sentiasa dengan en hafizi. tak bertukar ganti. haha.

ok la. i got to go. nak mandi and buat pape yang patut before pergi jumpa cik ijah. hehe.

i'll update soon. i love you all!!!

p/s: kakak saya ade blogshop. rajin2 la melawat kedai dia. nantikan kemunculan benda baru di kedainya. hehe.

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.