jum jadi kawan,,,

Friday, March 18, 2011

;once upon a time;

assalamualaikum everyone...

tiba-tiba lak rasa rajin nak mengupdate blog this time. padahal assignment tak siap lagi. preparation for presentation tak siap lagi. baju dalam baldi dah lama terendam. dah busuk agaknya. tapi gila gediks nak gak update blog yang semakin usang ni. banyak sangat benda nak cerita. sampai tak tahu nak start yang mana dulu. ok la. ni semua cerita dah lapuk ok. saja nak bercerita jugak. maybe semuanya sebab happy la kan. hehe

#1: wedding kakak eyny

oh. Wedding kakak eyny sangat menarik okay. Dah la buat ala-ala garden wedding gitu. Saya rasa memang garden wedding. Nama tempat pun kampung pengantin. Tapi, sepanjang perjalanan ke sana, macam2 halangan kami terpaksa tempuhi. Onak dan cabaran tu silih berganti. Hehe. Tak, kereta buat hal pulak. Tak de minyak la bagai. Kitorang bawak kereta macam orang mabuk. Kejap2 stop kat tepi jalan. Hehe. Sampai je kat majlis tu dah lewat. Makanan pun almost nak habis. Sya and ajeem dah kekenyangan. Kitorang jela yang still menahan lapar. Saya lagi la. Dari pagi tak makan nasi. Just breakfast roti canai je. Alhamdulillah selamat gak sampai kat sana. Seronok la. Wedding orang kaya la katakan. Semuanya ayah eyny yang uruskan. Memang all out habis la. Anak perempuan sulung yang kawen.

p/s: tunggu turn eyny pulak macam mana


#2: shopping shawl and inner bagi pihak aliaa

Yang ni sumpah sangat seronok. Saya kan suka gila shopping ni. Lagi2 la benda yang kaler die cam menarik gila. Aliaa bagi kepercayaan tuk saya shopping all those kinds bagi pihak dia. Katanya tak sempat nak shopping time balik hari tu. Yela, asyik dating kat tempat mahal2. Mana la nak jumpa benda2 alah tu. Saya tension gak la time nak shopping inner and shawl tu. Sebabnya aliaa bagi syarat tuk pilih inner and shawl. Tak seronok. Dah la rambang mata. Disebabkan ade syarat, jadi stress terus. Terpaksa limitkan perbelanjaan sebab nak bear postage fees yang agak mahal ke australia. Bila dah habis shopping semua barang2 tu, saya hantar pulak kat die. Saya pos by air. Kata abang yang keje kat post office tu. Dah mesra bagai nak ape. Haha. Bagus la tu. Seronok dapat shopping untuk aliaa. Walaupun stress. Hehe.

Ok sekian sahaja cerita happy saya untuk kali ini. Next time saya bercerita lagi ye. Sekarang macam semakin rajin nak bercerita sebabnya dah tak busy. Cuma kena busy belajar untuk final. Kena naik kan balik cgpa yang semakin decline tu. Takut sangat.

p/s: saya nak kerja. Sebabnya tak dapat buat short sem. Lama kot cuti. Almost 5 months. Tapi, 1st thing 1st yang saya harus buat ialah beli kasut sukan mahal. Kena exercise la wei. Makin belemak kang stay kat umah lama2. Hehe

ok la. Sila enjoy gambar2 yang saya sediakan. I love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.