jum jadi kawan,,,

Wednesday, May 18, 2011

;homesick;

assalamualaikum semua kawan2...

ok. agk lm jugak la aku tak update blog neh. sebabanya? sgt malas. and fikiran pn a lil bit bercelaru. yela. terpaksa buat ss. ak pnya hati and perasaan still kt umah kot. rindu my mama. rndu nk sepahkan dpur. rndu nk gaduh ngn my lil bro. ah.. serabut. nyesal x blik rumah ritu.... lmbtnya buln 6. ak nk jmpe family aku...

sekarang ni ak dh kt UIA. x lg di rumah abang aku. dah penat idup nomad. tp aku still x dpt nk kemas bilik. store room kunci pulak. aku nk ambik brg2 le. nk ambik iron board and iron. oh, currently aku stay kt bilik tuk next semester. nasib baik ade org. kalau x, aku mmg x nak buat ss. bila aku register ritu, ade 2 org junior yg stay kt bilik aku jugak. duk compartment b n d. of course la compartment a n d tuk aku n syue.. kesian dat girl kne stay sorang2 time aku x de. dh la wing aku ni sunyi. most of students yg buat ss stay kt wing sbelah. tp lvel atas ade plak org. bising lg.

1 hape pun aku x kemas ni. now dh ngntuk. dh la kasut tertinggal lam kete wira. oh, nnti aku dh x berkereta. sbbnya kereta tu dh nk kembali kpd tuannya. actually, kereta yg aku guna tu kereta company abg aku. die x guna la since die ade kereta sndiri. if outstation je dia akn guna that car. kereta tu biasanya ngn aku jek. dh bnyak tempat aku gi ngn kete tu. sdih sgt. sob sob..

ok la. nk tido. sok nk kne smbung kemas bilik, iron baju 1 almari. haha. gudnite smua. thanks for reading my blog. i do love you all!!

p/s: dh lm sgt x guna cam canon yg tecik tuh. ksian die aku dh abaikan since dh dpt cam canggih tu.
p/s/s: thinking of doing something with them this friday.
p/s/s/s: ak tukar bilik. tp kt sbelah je. and also tukar compartment. dh lm x duk compartment a. hehe.
p/s/s/s/s: nk bersihkan hd yg bnyk sgt virus neh. mn la ak nk cmpak 'bnda2' dlm neh...

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.