jum jadi kawan,,,

Friday, May 27, 2011

;SAGMEN 50 BLOGLIST BLOGGER BARU;

assalamualaikum semua kawan2.. 

pagi2 bangun teus ngadap lappy ni haa. aish. buruk benau perangainya. bukan ape, nak gi mandi pun sejuk. sekarang ngah hujan kat bumi uia ni. eh, bukan nak cerita pasal tu la. ni haa...

*nak join sila klik banner*

biasa la. bila dah bukak blog, aku terus jumpa benda2 ni bila blogwalking orang punya blog. ni aku jumpa kat blog cik mimin and jokegurl. aku pun teringin jugak nak join. 

aku ni kira layak la join. sebabnya ni just tuk orang yang mempunyai follower kurang dari 250 macam aku ni. sob sob. dengan join benda2 macam ni jugak, kita akan dapat tambah kawan, tambah info. tak semua blog bercerita pasal benda peribadi semata-mata. ade gak blog yang bagi info semasa. so, bagus la. hehe. 

cakap banyak pun tarak guna jugak. ni aku nak tag 2 orang kawan aku yang suka jugak hupdate belog.

4 comments:

  1. jom join gegurl....mencari blogger wanita...hehehe

    http://jokegurl.blogspot.com/2011/05/mencari-blogger-wanita.html

    ReplyDelete
  2. hayyii..salam kenal..eva dtg dari blog cekgu..

    ReplyDelete

ha.. sila tinggalkan komen anda.