jum jadi kawan,,,

Thursday, July 4, 2013

;short update;

assalamualaikum and salam sejahtera...

Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya, aku masih diberi nafas untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini :)

untuk pengetahuan anda semua, (yang mana kesah) aku dah berjaya menjadi seorang penganggur. Alhamdulillah. tamat la segala penat lelah, usaha selama enam tahun di UIA. enam tahun okay. bukan la 1 tempoh masa yang singkat. tapi, zaman sekarang ni masa pantas sungguh berlalu. pecam celik dah enam tahun. Alhamdulillah. majlis convocation pun bakal berlangsung at the end of October 2013. in shaa Allah :)

disebabkan banyak masa terluang, (banyak la sangat) sempat la aku nak bercerita dengan korang. actually rindu gila nak menaip. tapi tula. masa tu cemburu sangat ngan aku. asal ade idea, tak sempat pulak nak membebel panjang. asal ade masa, tak tahu pulak ape nak merapu.

okay la ye. aku just nak bagitau yang tu je. nanti aku nak share something yang best ngan korang. project raya :)

thanks for reading my blog. i love you
xoxo

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.