jum jadi kawan,,,

Saturday, March 23, 2013

;assignmentsssssss;

assalamualaikum wbt and salam sejahtera...

saya zahirah dahria melaporkan dari library, UIA. yes. masih di uia menyiapkan assignment IB. assignment yang menguji kesabaran dan kreativiti. yes. dua dua pun saya kurang. kecewa? sangat kecewa. bila tah nak jadi creative and sabar ni. sabar macam papa and creative macam mana mungkin. kenapa saya tak mewarisi dua benda tu dari mereka?

tapi bukan la nak cakap pasal benda tu semata mata. hehe. saya suka buat assignment IB ni walaupun saya tak contribute sangat pun since saya sangat la noob dalam semua ni. oh pesa, help me :)

actually mid break dah bermula today. tapi if saya tak de nak buat assignment pun, saya still kat KL since esok baru balik teratak musafir. in shaa Allah. sepatutnya balik hari ni. tapi something happened. tak kesah la janji dapat balik jumpa mama and papa. oh miss them damn much.

ok la saya mahu kembali ke dunia nyata di mana ada saya, kawan kawan, laptop dan assignment.

thanks for reading. i love all of you


No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.