jum jadi kawan,,,

Thursday, March 7, 2013

;mereka;

assalamualaikum and salam sejahtera...

*fuhfuh* tiup blog sebab dah berhabuk sangat. kesian. sangat lama diabaikan. tiba tiba ade benda yang nak di share. terus pantas and laju menaip :)

ceritanya dah lama. tapi baru sekarang ade mood nak taip. biasa la perempuan. mood tak menentu. sekejap ok. kejap lagi die stress. esok dia nangis. dah macam orang tak betul. tapi tula perempua.

eh, ekceli aku bukan nak cerita pasal mood perempuan. aku nak cerita pasal mereka. ya MEREKA. ini bukan la mereka cipta or rekaan semata mata. mereka ini adalah kata ganti nama untuk orang ramai di sana. eh betul ke?? haha

jum layan gambar yang tak seberapa dulu la eh?

*reunion KOSPINT 2013*

*reunion KOSPINT 2013*

*bukit cerakah 2013*

*bukit cerakah 2013*

*reunion KOSPINT 2013*

*rasta TTDI 2013*

inilah MEREKA yang aku duk cakap tu. mereka yang aku rapat. dengan mereka aku boleh jadi diri sendiri. jadi diri aku yang sebenar. yang tak yah nak control control. bukan la aku ni jenis yang control ayu. tapi kalau dengan mereka aku jadi lain. tak de la sampai bertukar jadi power rangers ke ape. tu dah melampau. haha..

gambar reunion kospint tu time CNY 2013. mereka adalah best friend aku since secondary school. kitorang start rapat since form 2. kawan sampai jadi best friend. semua benda share. tahun ni 1st time kitorang dapat berkumpul berlima. kalau tak, mesti ade yang kurang. 1st time berkumpul sebagai orang dewasa. kecuali aku la. diorang semua dah bekerja.

yang gambar ramai lelaki tu adalah gambar member sekolah rendah. yes. we all still rapat sampai sekarang. ade je benda yang akan merapatkan kitorang. orang kata lelaki dah kurang kat dunia ni. tapi kalau kami buat gathering, confirm lelaki akan ramai. tapi seronok la sebab diorang pun gila gila sporting jugak.

aku rasa tu je kot yang aku nak share. saje nak bagi ceria balik blog ni. *ceria la sangat.padahal tak de orang peduli pun.padan muka*

thanks for reading this blog. i love you :)

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.