jum jadi kawan,,,

Monday, September 20, 2010

20092010

hai and assalamualaikum.....


today dah 20th September. cepat sangat masa berlalu ok. rasa macam baru je semalam saya balik beraya kat kampung. aish. tup tup dah nak final rupanya. tapi schedule still tak keluar lagi. kenapa la lambat sangat. saya nak kena tahu cepat. sebab saya nak pergi melancong neh. nak book tiket. hehe. tahun ni saya tak sambut raya haji kat teratak musafir kot. kalau di izinkan Allah, if parents saya boleh pergi haji this year, saya akan celebrate raya haji kat sarawak. saje nak menggediks dengan juhe, adik and kak eg. pastu saya tinggal kak ti raya sorang2 kat kL. haha.


tapi saya tak sure pergi ke x. sebab jadual exam lambat sangat keluar. saya nak book tiket yang murah. hopefully lepas ni still ade tiket murah. yang lagi murah lagi bagus. hehe.


ok dah pasal holiday tu. actually, saya nak cerita pasal hari ni. today, 20092010, birthday my papa. haha.
HAPPY BIRTHDAY PAPA!!!!

pagi tadi dah wish kt papa. saya wish today sebab papa biasanya tidur awal. so, tak berani nak ganggu papa tidur, saya tak tahu nak bagi present ape. every year asyik bagi baju je kat papa. saya tahu papa tak kesah. malah dia sangat la happy sampai dia pakai baju tu till buruk. haha. itu lah papa saya. dia sangat excited if anak2 bagi hadiah. tak kira hadiah tu tak seberapa pun. hehe. tahun ni saya rasa cam nak bagi something different. tapi entah la. susah sangat. tapi, saya akan fikir kot. tak nak dah bagi hadiah baju. saya pun dah boring. tapi saya tahu papa tak boring. haha.


saya just nak papa saya sentiasa sihat, murah rezeki, and dapat pergi haji this year. itu benda paling besar yang saya rasa. one more thing, saya nak papa rehat banyak2 kat rumah and tak yah dah pergi kedai. tapi saya tahu papa sayangkan kedai dia. saya pun rasa terharu bila papa sanggup tolak benda lain semata-mata nak kan kedainya. yela. kedai dari titik peluh sendiri kan. ape2 pun yang papa nak buat, saya tetap akan sokong.
I LOVE YOU PAPA!!!!!

ok la. saya dah penat nak menulis. headache. saya nak tidur kot. hehe. malam ni saya ade meeting amazing race. pastu nak kena study lagi. minggu ni je saya ade 2 test. hehe. so, kena la rajin sikit.


nanti saya update lagi.
i love you all!!!

2 comments:

ha.. sila tinggalkan komen anda.