jum jadi kawan,,,

Monday, December 12, 2011

;a song to match your mood;

assalamualaikum...

sementara menanti groupmates datang tuk discussion, sempat la aku buat short entry. hehe. just tuk continue this cabaran je :)

sib baik tajuk die simple je. a song ke? knp tak songs? haha. aku banyak gak la ade suka lagu. biasanya lagu yang aku suka tu orang lain pun akan suka.

currently sangat suka lagu a thousand years by christina peri. ost twilight. tapi aku tak berkesempatan lagi nak tengok that movie. faktor kekangan masa. hehe. lagu tu slow motion je. and senang orang nak ikut. one of my room mates ni suka gila ngan lagu ni. memang setiap masa die akan pasang. aku lak tumpang dengar la sekali. hehe.

so, that's my song to match my mood :)

p/s: favourite song akan sentiasa bertukar mengikut perubahan masa. kadang2 suka gak ngan lagu2 lama. sebab lagu lama more meaningful :)

nanti update lagi. harus ber diskusi sekarang.
i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.