jum jadi kawan,,,

Tuesday, December 6, 2011

;The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay;

assalamualaikum and good afternoon semua...

seperti hari2 biasa, aku akan merajinkan diri bukak blog. tapi hanya pandang sebelah mata jela sebab malas gila nak menulis. belum ade idea nak share ngan korang. tapi tapi tapi... bila aku jalan2 kat blog update tu, aku terjumpa la ngan blog NISA KAY. tajuk entry die je dah buat aku nervous. apatah lagi tuk join. haha. sumpah nervous. korang pun jangan la terjebak ngan nervous aku tuh. sampai tak leh nak menaip.

meh sini aku nak bercerita sikit. giveaway die ni memang gila la. aku jarang nak join giveaway. sebab aku macam tak de luck sangat. plus hadiah yang di tawarkan just 1 or 2 camtu je. tiba2 bila aku bukak pasal entry die duk cerita pasal senarai HADIAH, terus aku macam orang gila. terus rasa nak join. mana taknya. hadiah die gila lumayan wei. cepat pegi usha. haha. korang pun leh join gak. janji menepati syarat2 yang diberikan. lets go!!!

first step: korang haruslah membuat tajuk entry
"The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay"

second step: haruslah meletakkan banner give away tersebut

third step: haruslah letak semua link sponsors giveaway ni

4 comments:

ha.. sila tinggalkan komen anda.