jum jadi kawan,,,

Thursday, November 1, 2012

;kembali aktif?;

Assalamualaikum and salam sejahtera....

tiba tiba aku jadi rajin pulak nak update even tak de pape pun yang nak di share dengan semua. kadang kadang seronok bila dapat merepek kat blog. blog aku suka hati aku la. sape nak baca sila la baca. sape tak suka sila angkat kaki :)

stress ke aku ni bila dah selalu update blog? tak de la. aku nak menambahkan post yang tak berapa nak banyak kat blog aku ni. aku noticed yang tahun ni aku menghasilkan beberapa kerat post je. tu pun yang tak menarik. haha.

actually aku malas nak baca buku. just tunggu masa nak pergi class 1130. sementara tu boleh la aku ambik sedikit masa tuk merepek kat sini. esok aku ade another midterm. petang. subject business. baca sikit je. tapi aku main banyak la. hehe. bukan tak minat. seronok je baca buku. tapi tah la. mood kot yang tak betul. so, minat je tak mampu nak membantu.

aku tak sabar nak menghabiskan duit untuk hilangkan rasa ketidakselesaan hati dan perasaan ni. tapi fundnya belum diminta lagi. aku aim dua benda je sekarang ni. kasut and dress cotton. dress cotton susah nak cari and kalau dah berminat sangat tu mesti la sangat mahal ok. so aku fikir yang aku nak design dress sendiri and then mintak tailor aku yang jahitkan. almaklum la aku ni belajar menjahit tak habis lagi. semangat tu ade. tapi masa tu yang jeles sangat dengan aku. haha. alasan.

ok la. aku dah tak de masa nak merepek. nak siap siap ke class. nanti dalam class kena focus and tak boleh berangan. kalau tak pandai, aku jugak yang susah kan? hehe

thanks for reading my blog. i love you all..

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.