jum jadi kawan,,,

Monday, November 12, 2012

;long break;

Assalamualaikum and salam sejahtera...

today sangat la malas nak bangun awal pagi since tak de nak buat ape. boleh eh macam tu? haha. dah la semalam tidur awal and tak buat pape jugak. most of today punya class dah di cancel kan oleh lecturer awal awal. katanya nak bagi peluang kat student cuti. padahal diorang yang nak pergi holiday. so here another long break for me after last mid break *senyum sampai telinga*

class for today ade 2 je. paling malas nak tunggu sebab start at 3.30 and 6. tapi yang best nya, aku pergi 1 class je sebab my sis and brother in law dah tunggu aku habis class kul 5 nak cabut ke jB. yeay. dah lama tak pergi jB since my last visit yang aku sendiri pun tak ingat dah bila. haha.

aku saja la ikut diorang balik jB. nak bejalan jalan. since abang ipar aku orang sana, so boleh la aku merasa. padahal ade je abang sendiri, sepupu sepapat, pakcik makcik stay kat jB. tapi selalunya memang susah nak sampai. bila dah ada peluang ni, aku pun apa lagi, terus la pack barang barang *padahal tak packing pape pun lagi*

oh tiba tiba teringat assignment yang membukit tu. 1 hape pun tak sentuh lagi. hopefully before balik bercuti ni dapat discuss sikit dengan groupmate. insha Allah.

ok la. harus mengundur diri since dah tengahari. thanks for reading this entry. i love all of you.

p/s:happy deepavali dan salam ma'al hijrah :)

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.