jum jadi kawan,,,

Saturday, August 28, 2010

1ST GIVEAWAY FROM WARDAHWARDROBE


assalamualaikum and good morning i guess. hehe. it's still morning right? ekeke. bangun je trus dpt message dari fatma-ct yang mengatakan dia ade tag saya tuk join this contest. hehe. thanks okay!!

saya kena lengkapkan slogan di bawah untuk membolehkan saya memenangi sehelai blaus dari wardahwardrobe. owh, before that saya lupa pulak nak cakap yang give away ni di taja oleh wardahwardrobe sendiri. disebabkan saya dah di tagged, so saya join la sekali. huhu.


"saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana saya ingin menambahkan koleksi blaus labuh yang cun ke dalam wardrobe saya"

Syarat-syarat :
1. Mesti mempunyai blog. (DONE)

2. Buat satu entry mengenai WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAYdan lengkapkan slogan saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana ........................ (tidak melebihi 20 patah perkataan).
(DONE)

3. Harus menjadi FOLLOWER wardahwardrobe. (DONE) (yaa dahria)

4. Copy banner WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY dan sila letakkan pada ENTRY dan SIDEBANNER beserta LINK BACK. (DONE)

5. MASUKKAN LINK WARDAHWARDROBE ke dalam bloglist. (DONE)

6. Tag 3 ORANG KAWAN-KAWAN untuk turut sama join giveaway ini. (DONE)
saya tagged :

7. Sila tinggalkan komen di entry saya ni beserta link ke entry korang. SilaSERTAKAN EMEL supaya senang dihubungi. (DONE)

HADIAH -HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI :
Ada 3 hadiah disediakan.
2 pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah oleh BONDANYA; Puan Werdah.
Hadiah untuk 2 pemenang tersebut ialah SEHELAI BLAUS PILIHAN setiap seorang dari koleksi wardahwardrobe.
Manakala seorang lagi peserta dengan slogan terbaik pula akan memenangi SEHELAI BLAUS PILIHAN dari koleksi wardahwardrobe BESERTA 1 HADIAH MISTERI.

Tarikh giveaway bermula pada 9 Ogos 2010 dan berakhir pada 31 Ogos 2010.


No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.