jum jadi kawan,,,

Sunday, August 15, 2010

assignment yang menggunung

hai and assalamualaikum....

penat, penat and sangat la penat. banyak sangat kerja yang saya nak kena buat. sekarang ni sedang melepak kat rumah my sister. haha. even though there are so many works to be done, saya sempat je berfoya-foya. huhu. normal la tu. kerja memang banyak. tapi badan kena rest gak.

before balik cuti, saya kena submit too many assignments. semalam je time class family management and parenting, saya dapat 2 assignment yang nak kena submit bulan October. then semalam my group dah settle dengan sketching. huhu. seronok sangat sebab semua orang have fun walaupun tak menarik. sangat la biasa. for me la. but my team sangat la best. sengal je lakonan saya. saya malu kot. haha.

today saya busy cari ayat quran untuk presentation organizational behavior. tapi still tak jumpa. uwaa. lagi 2 minggu nak present. tolong saya.

ok la. saya nak sambung buat kerja. takut sangat if tak dapat settle dengan cepat. group assignment pun banyak. tapi 1 ape pun tak discuss lagi. ish. sangat risau la kawan2. nanti nak kena submit, nak kena prent lagi. huhu.

ok2. i'll update soon.

love you all!!

4 comments:

  1. HAHA. sampai oktober jadi kelam kabut! weyh, CA susah nak mapus!aku x sukaaaaa.

    ReplyDelete
  2. tu la psal...
    everyday kena blajar CA supaya pandai...
    tp x pandai2 gk..
    hahaha...

    ReplyDelete
  3. thanks for drop comment kat cn hamzah ian...
    CA tu company accounting...
    salah 1 subjek students accounting...

    ReplyDelete

ha.. sila tinggalkan komen anda.