jum jadi kawan,,,

Sunday, October 10, 2010

dinner yang menarik

hai and assalamualaikum....

too many stories nak share dengan semua. tapi tak tahu nak start dengan ape. hehe. actually, tak de story sangat pun. saje je. last update pun hari jumaat. so, tak banyak sangat benda happen. tapi, on friday, saya ade dinner dengan team Amazing Race BACC. seronok sangat. semua orang have fun. restaurant dia simple je. tapi makanan dia, pergh sedap sangat. harga pun reasonable la dengan makanan yang banyak. kitorang makan sampai licin. sebab memang superb la. kitorang sampai kat restaurant tu dah lambat. after isya' baru gerak. sebab tunggu semua dulu. tema malam tu bebas. tiba2 saya terpakai baju yang cantik (for me la kan). haha. orang lain semua pakai biasa2 je. t-shirt and jeans. saya dah malu. mula2 saya memang nak pakai jeans n t-shirt je. tapi t-shirt saya pendek. tak selesa rasa. so, saya pakai la baju yang labuh neh. dah la kaler dia striking (boleh tahan la). haha. sib baik semua orang tak kesah. semua orang dah gelakkan saya. poyo sangat. bajet dapat award la if ade award untuk baju cantik. haha. malu jek.

mata kucing. hehe.

sotong cheese. sedap sangat!!

semua ni pun sedap. ayam, tomyam, daging and sayur.

air ni pun best gak. hehe.

pose lepas kenyang. haha.

left: k.hafsah c photographer
right: k.aisyah c program manager dinner

kami di meja ke 2.

the guys :))

pose kenyang :))



ecah semangat bercerita :))



lepas dinner, kitorang main 1 game. nama dia mafia. game dia macam best gak la. seram pun ade. dalam game tu, ade orang kampung, mafia, doktor and spy. mafia akn pilih nk bunuh sape. mula2 semua orang kena tutup mata. then mafia buka mata untuk pilih nak bunuh sape. then doktor pulak bukak mata untuk selamatkan sape. then part spy pulak saya tak berapa faham macam mana. then, kitorang kena main till abis. if mafia lebih ramai dari orang kampung, mafia menang. and vice versa. seronok la. ni idea kak aisyah.

p/s : korang enjoy jela dengan pictures di bawah ni ye. dah penat nak bercerita. hehe.









lepas habis main game, kitorang sempat lagi snap picture. even kedai dah nak tutup. haha. sangat la gila bergambar. tak cukup dengan dalam kedai, luar kedai pun kitorang conquer gak. pulak tu, atas jalan oke kawan2. haha. enjoy jela ye. :))












thanks semua kerana sudi meluangkan masa yang lama kat sini untuk melihat pictures and membaca cerita saya yang tak best neh. haha.

nanti saya update lagi ye. insyaAllah. sebabnya saya bila dah masuk weekdays ni mesti busy sangat2. dengan assignment yang tak siap2 lagi la. lepas tu dengan group discussion lagi. quiz yang still berbaki. huhu. sangat la penat hidup as a student accounting kat iium neh.

ok la. saya nak sambung buat kerja sket. then nak tido because sok saya ade class pagi.

i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.