jum jadi kawan,,,

Sunday, October 31, 2010

exam mode ^_^

hai and assalamualaikum.....

dear all readers..
ceewah. permulaan ayat aku memang tak leh blah. haha. pagi2 bangun terus online. katil pun tak kemas lagi. teruk betul perangai kanak2 aku neh. tak pe. jap gi aku settle kan la. online jap. sebabnya pagi2 ni line macam laju sikit. so, if nak tengok video or gambar2 dalam facebook, time ni la aku tengok. nak cuci mata ke. opps. jangan salah anggap okay. cuci mata tengok barang online lah. shopping la kunun. hehe. baru je tengok baju2 kat saya memang suka penuhkan lemari baju. haha. seronok tgk baju2 yang cantik tu. rasa nak beli semua yang saya berkenan. tapi masalah sekarang ialah duit okay. saya dah la nak kena berjimat neh. nak pergi holiday la. nak beli camera baru la. oh. by the way, camera yang saya nak dulu, dah tak de jual. so, saya dah aim 1 camera neh. menarik gak la. jum tgk if menarik ke x. hehe.




hehe. semuanya model yang sama. tapi gambar yang berbeza. ni the latest model yang saya tahu la. saya dah tengok benda ni live. harga dia pun not bad la walaupun baru lagi. ni model d3100. yang saya nak dulu d3000. tapi saya still nak yang model lama tu. nanti la saya try bincang dengan my brother. oh, kenapa saya semakin nak benda alah ni ek? camni, next semester, saya dah kena ambik skill. so, saya dapat skill photography. mula2 nak menjahit. tapi saya rasa macam tak menjahit je nanti. huhu. so, saya ambik la yang photography neh. hehe.

ok dah settle pasal cerita camera. sekarang saya nak cerita pasal interest saya yang semakin menjadi-jadi lately neh. saya suka sangat la pakai shawl. dulu pun suka jugak. tapi sekarang suka pakai shawl yang mahal and cantik. plus dengan inner. yela, saya ni tak cantik. so, kena la pakai something yang cantik. hehe. currently saya ade banyak sangat shawl cotton yang saya beli dari sepupu saya. if nak tengok, sila klik di sini. banyak la shawl yang dia jual. yang saya tahu, shawl cotton yang dia jual before ni memang mendapat sambutan hangat la. saya pun ambik banyak kot. walaupun tak de baju nak pakai. tamak sungguh. huhu. pastu, bila dah gila kan shawl yang cantik, saya pulak nak ade inner yang macam2 kaler dia. so, banyak la koleksi inner saya ade. hehe. tapi 1 masalah saya ialah, saya terpaksa pakai lens if nak pakai shawl. huhu. power mata saya ni dah semakin banyak. risau pulak. tapi nak buat macam mana. dah nak bergaya. haha. poyo. ok la. saya nak tunjuk sikit muka saya yang tak cantik ni bila pakai shawl and inner. hehe.

inner ni best. sejuk je. saya beli murah sangat. shawl ni sangat common la. ramai je orang yang pakai. hehe.

inner pun sama best dengan yang atas. beli dekat tmpat sama. shawl ni pulak saya beli dengan cousin saya. cotton. sangat shedap bila pakai. senang, kemas. tapi ni kakak saya punya. saya dah pakai dulu. ngeh3.

ni pulak inner syue. ngeh3. mesti korang nak cakap yang saya ni asyik pinjam orang punya je kan? kate suka shawl. tapi asyik pinjam orang punya. tak de la. ni saya beli untuk saya. tapi, saya dah bagi hadiah birthday untuk syue. saya yang bagi dia buat pilihan. dia suka yang ni. so, saya bagi la. ni pun saya beli dengan cousin saya yang cantik tuh. hehe.

ok la kawan2. lain2 shawl saya akan update lagi ye. buat masa sekarang ni tak pakai shawl lagi. sebabnya mata saya ni macam ade problem je sikit. tak boleh nak pakai lens. so pakai spec je 24/7. hehe.

nanti saya update lagi okay. nak pergi mandi and belajar. saya still ade 5 papers untuk fight. huhu.

i love you all!!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.