jum jadi kawan,,,

Tuesday, October 5, 2010

it's already October ^-^

hai and assalamualaikum.....

dah masuk bulan 10 rupanya. saya still lagi terpaksa tinggal blog ni for a while. yela. banyak sangat kot benda yang nak perhatian. sangat penat currently. today je saya ade 3 quizes. pukul 10 tadi last quiz. company accounting. sangat la best chapter tu. tapi soalan macam biasa la. saje je nak trick student kan. ketuk kepala baru tahu. haha. saya main hentam je jawab. biasa la. saya tak tipu yang saya langsung tak study CA. saya just buat revision dengan madam pagi tadi and masa buat soalan tutor tadi. plus, saya tengok past sem punya quiz. thanks syue. my lovely and adorable roomate. walaupun dia dah tak jadi roomate saya, saya tetap consider dia as my roomate. by the way, dia girl friend saya. opss. jangan pulak ingat saya ni lesbian. dia sanagt baik. selalu tolng saya. in any situations. love her so much.


ok dah tak nak cakap pasal semua tu. sebab macam teruk je ape yang saya jawab. haha. sekarang ni sedang focus untuk assignment. sangat banyak okay. tak terkira. due date semuanya dekat. aish. rasa nak lari je. 1 hape pun tak start lagi. dengan presentation lagi. oh. by the way, final exam saya dah nak dekat. tapi subjek tak habis cover lagi. tak tahu la ape nak jadi dengan saya. angan2 nak pergi jalan2 dengan bFFs tersayang. tapi macam tinggal harapan je. haha. tapi saya tetap akan pergi. sebab nak release tension la katakan. nak pergi broga hill kot. orang cakap kat situ best. photo shoot ke. mesti menarik if ade slr. haha.


one more thing ialah, maher zain nak datang malaysia. more specific, die nak datang uia gombak. ye. haha. tapi saya tak dapat ticket. sebab saya ingat nak pergi yang full song kat shah alam. tapi ni pun harapan tinggal harapan. abang saya cakap dia nak dapatkan ticket untuk kitorang. tapi last minute dia cakap yang ticket dah sold out. concert tu dia buat 2 hari. 14 n 15. 2 2 pun sold out. maksudnya ramai sangat la orang yang minat dengan maher zain neh. aish. sape la baik hati yang nak jual ticket tu kat saya eh?? saya nak sangat pergi. tapi tak pe la. saya nak suruh maher zain datang lagi la lain kali. hehe.


ok lah. saya kena belajar. dah banyak rest ni. nak kena focus kat assignment yang banyak pulak. then fikir pasal final. huhu.


nanti saya bercerita lagi ye.

love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.