jum jadi kawan,,,

Thursday, October 14, 2010

::.the time is running out.::

hai and assalamualaikum...

kawan2... lama betul tak update blog neh. haha. saya rasa starting ayat saya mesti sama punya la. pasal dah lama tak update blog. haha. yela. saya kena say sorry sebab saya rasa ramai yang membaca and follow blog saya walaupun tak follow betul2.(haha. perasan sikit). saya sangat busy ok. sampai tidur pun still fikir pasal assignment and macam2 lagi. sangat sedih kot. tidur pun tak lena. tapi makan ok je. sebab saya takut sakit. so, saya makan jela. tapi badan2 saya rasa sangat penat. rasa nak massage je. kan best.

ok lah. today dah jumaat. saya rasa macam dah boleh bernafas sikit la so far. 2 assignments dah settle and dah hantar. praise to Allah. saya ade lagi 1 report project OB nak kena hantar, pastu presentation OB, interview untuk BF and lastly report BF. tak sabar rasanya nak pergi interview and siapkan semua assignment. malam ni saya ade discussion OB. nak siapkan project yang banyak tu. saya nak settle semua benda cepat2 sebab nak focus study pulak. saya sangat takut. macam2 nak kena cover balik. aish.

saya perlukan motivation. tadi dah post kat facebook pasal ni. ramai yang bagi saya support. saya takut saya tak yakin. tapi kita kan ade Allah. so, kita tak boleh hilang hope tu. kena yakin la sikit. ye! saya akan berusaha dengan gigihnya. hehe. insyaAllah.

actually saya penat sangat sekarang ni. semalam tidur lambat. then pagi tadi pulak terpaksa bangun awal untuk siapkan assignments yang nak kena hantar today. nasib baik dah siap. so, boleh la saya bernafas dengan lega sekarang. walaupun tak lega sangat.

ok lah. nak pergi solat and tido sikit. haha. nanti bangun layan muvie ke. kuang3..

i'll update soon. i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.