jum jadi kawan,,,

Thursday, April 14, 2011

;bad habit;

assalamualaikum to all readers yang di sayangi...

dah banyak hari gak aku tak bercerita kat sini eh. busy melayan muvie. apa lagi, korea la. haha. dah khatam semua on Tuesday. pastu semalam baru start packing barang yang banyak. aku dah nervous macam mana aku nak angkut all those barang2 masuk rumah abang aku. oh, btw, esok papa datang ambik aku. sebabnya aku  minta papa datang ambik sebab barang aku banyak sangat. biasanya aku balik naik bus je. and aku pernah balik naik plane sebab tak de barang langsung nak bawak balik. amazing betul aku. this time, banyak gila barang sampai aku tak sanggup nak naik bus. so, mintak papa la yang datang ambik. hehe. i love you papa.

actually, banyak benda aku nak share since last entry. tapi, seperti tittle di atas, aku just nak cakap pasal bad habit aku. ni bukan la yang teruk sangat okay. ni biasa2 je sebenarnya. tapi aku rasa bad habit la. memang tak boleh nak control dah ni. bad habit aku yang paling teruk ialah suka shopping. aku rasa sangat risau dengan sikap aku yang pelik ni. even tak de duit, still jugak nak shopping. aish. bahaya ni. 

semalam, aku ikut aku punya sis in law pegi pasar malam UIA. oh, for your information, anak buah aku, si abang tu, suka sangat dengan pasar malam UIA. sampai dia memang ingat la hari apa pasar malam tu. haha. ok, dah bukan nak cerita pasal abang. back to cerita dia. segala makanan di tanggung oleh my sis in law. aku suka la kan. jimat duit. pastu, aku nampak 1 stall pakcik ni jual shawl. aku ni kan memang hantu shawl. tak leh tengok shawl cantik langsung. mesti nak beli. then, aku sambar la 2 helai. mak aih. tamaknya kau ira. memang. aku dah lama kot nak bli shawl macam tu. tambah plak my sis in law cakap beli la. aku pun apa lagi, terus sambar 2. haha.

 oh, dari mana datangnya duit extra itu? before ni, aku mintak ngan papa duit nak beli dress. 1 untuk aku, then lagi 1 untuk juhe. baik kan aku? aku memang akan ingat akak aku yang sorang ni kalau nak beli apa2 barang perempuan. maybe sebab dia kakak atas aku kot. hehe. tapi, aku tak jadi pulak beli dress tu sebab dress aku punya tak de. dah sold out. kuasa 2 baik kan aku ni? sanggup tak beli sekali. hehe. so, duit tu aku ingat nak bagi balik kat papa esok. aku akan bagi balik. tapi balance yang tinggal dengan aku jela. sebanyak rm50. setelah pagi tadi aku rasa nak beli shawl lagi kat FB. uwaaaa. teruknya perangai aku ni. kalau my sis baca ni, memang aku tak tahu nak cakap ape. tapi, aku belikan die inner. hehe. mesti dia suka. haha. jahat la aku ni..

oh. tu jela dulu cerita untuk today. nanti esok sambung lagi kalau rajin. hehe. hari sabtu dah nak balik jerteh. nanti update cerita kat teratak muasafir jela.

oh, one more thing akan ada benda baru dekat kedai akak aku. tapi still dalam proses. esok la upload kalau rajin. sila jenguk di sini ye http://strawberrycokelatlover.blogspot.com/

ok, i love you all guys!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.