jum jadi kawan,,,

Monday, April 4, 2011

;kerajinan;

assalamualaikum to all readers.

tjuk entry tu memang tak leh blah langsung. haha. aku bangun pagi kot today. pagi la sangat kan. padahal macam biasa je. sama macam hari2 before ni. bangun awal pagi tapi still tak buat pape. just stay depan laptop since 9 am. then menggodek blog. tukar benda tu, tukar benda ni. pastu jadi la apa yang korang tengok ni. sejak post last night, tapi dah jadi post today jugak sebab aku dah post kul 1 lebih pagi, aku dah tukar guna perkataan aku. tu pun kau nak cakap ke ira? tak perlu okay. eh, perlu la. sebab tiba2 je tukar. before ni bukan main lagi bagus. ape2 jela. janji happy.

okay. back to cerita kita. aku ade bercerita ke kawan2? macam tak de je. haha. ok2. aku bangun pagi semata-mata sebab nak tengok usop wilcha dalam abpbh semalam. maklum la aku tak tengok tv. malas nak turun plus tak de geng. jadi tak best pulak. so, stay la kat bilik dengan tak buat apa2 pun. baring je atas katil. online pun kat atas katil. hehe. pastu makan maggi. hahaha. betapa malasnya aku nak turun makan. sanggup makan maggi je walaupun perut lapar. sabar jela.

oh. today aku dah kena start belajar balik untuk exam on 9th April and 11th April. then after that dah merdeka. tapi still takut dengan result yang bakal keluar sebabnya tak perform well. aku dah nangis2 kol mak aku cakap pasal exam tu. takut wei. lagi2 paper AIB and DMC. sangat mencabar untuk aku.

nak belajar pun awal lagi ni. mandi pun belum. walaupun dah almost 11. biasanya kalau aku bangun pagi, aku akan terus mandi. sebabnya nanti takut malas dah nak mandi awal2. hehe. tapi pas tulis benda ni, aku akan terus mandi la. sebabnya lagi, dah lapar wei. nak turun bawah beli makanan la. hehe. semalam aku tak makan nasi pun. perut tak sihat. hehe.

okay la. tak sabar nak tunggu exam habis. tak sabar nak tunggu kedatangan my lovely mama. nak shopping.... macam la sangat. tak kira, nak gak shopping kain buat baju kurung and then shawl yang banyak. nak pow mama banyak2. haha. gila jahat. lagi, nak beli kain felt banyak2 nak buat barang jualan masa cuti nanti. seronok menjahit. haha.

dah cukup la for today. aku nak share something yang aku sedang gila2 kan ni. tapi tak banyak lagi aku buat. just tuk pakai sendiri2 je. nanti cuti gak aku nak jual tudung batu custom made. sape nak bli boleh la. harga sangat berpatutan. yela, persediaan untuk raya katakan. hehe. nanti saya akan update lagi. macam dah semakin rajin je nak update benda alah ni. al maklum la paper ade 2 je lagi. so, banyak la masa bermain. haha.

ini adalah brooch dari kain felt. berminat? boleh la order. hehe.
i love you all!!

2 comments:

ha.. sila tinggalkan komen anda.