jum jadi kawan,,,

Wednesday, June 22, 2011

;manjung and lumut with love part 1;

assalamualaikum semua.....

tetiba rajin lak aku nak update. biasanya memang macam tu. once dah start update, rasa cam nak menulis lagi. hehe. kali ni nak cerita aktiviti aku 2 minggu yang lepas, 10-12 June. yang ni pun happened weekend jugak.

after finished class on thursday, akak aku datang ambik aku. biasa la. tido kat rumah gombak dulu. kitorang kuar rumah on friday. siap bukan main awal. yela, nak gi beli tiket on the spot kat puduraya yang dah berwajah baru tu. hehe.. tapi kuar umah lewat gak. biasa la. big boss bangun lambat and tak masuk keje on that day. haish..

lucky us. sampai je kat pudu, beli tiket kul 1. 15 minit camtu la kitorang tunggu. eh, aku gi ngan akak aku, si juhe tu. and ni merupakan hadiah birthday dari dia and abang azhar aka abang askar. hehe. sangat seronok sebab tak yah nak kuar kan duit bila gi bercuti. yeehaa...

tapi aku ade gak la kuarkan duit. sikit. selebihnya memang akak aku and abg askar yang bayar. 1st time aku sampai kat manjung and lumut ni. haha. sila jangan gelakkan aku okay.

entry kali just tuk hari pertama aku kat sana. i mean, 1st day yang aku sampai sana la. jum layan gambar jela. lagi seronok dari duk dengar aku bercerita. hehe.


 *pudu berwajah baru*

 *kiosk pun sangat la convenient*

*akak aku pun nak jugak tu posing*

*yeah, its me*

*tiket yang murah ke manjung*


*abang askar n penyibuk di belakang*

*me at lobby hotel*

*bilik hotel yang menarik jugak la*


*can u see da pantai?? hehe*

*dalam armada ni ade banyak kapal. semua besar2 punya*


*mata yang mengecil akibat tindakan flash. ayyak*

okay dah abis bahagian pertama. nanti aku continue lagi yang part 2 pulak. hee. sangat seronok okay. bye. i love you all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.