jum jadi kawan,,,

Tuesday, June 28, 2011

;manjung and lumut with love part 2;

assalamualaikum semua readers....

yeay!! today aku ade masa nak update blog yang dah bosan ni. hehe. continue with my journey ye. lumut and manjung sangat best even kecik je tempat nya. 

today adalah cerita on 2nd day aku kat sana. pagi2 lagi kitorang dah kena bangun sebab abang askar nak bawak kitorang pegi breakfast. then around 1030 camtu kitorang gerak lak gi rumah kawan abang askar. kenduri kawen.

kenduri kawen tu best. 1st sebab makanan die. memang seriously kampung kot. 2nd sebab 2 2 pengantin tu adalah leftenan. 3rd mesti la sebab aku dapat nyanyi kat sana. haha. seriously dah lama gila tak nyanyi. suara pun sumbang mambang jek. aish. malu kat orang kampung yang dengar.

after kenduri tu, kitorang gerak balik ke lumut. actually, kenduri tu just kat bota je. bberapa minit je dari manjung. dekat sangat. balik hotel je, aku nd my sis layan cite hindustan jap before tido. seriously sangat penat okay. 

after asar kitorang kuar pi tengok sunset. tempat die sangat cantik okay. sangat menarik and sangat ramai orang. kitorang lepak sana sampai la matahari terbenam. then ke masjid tuk solat. agenda seterusnya ialah makan. di restoran shabu shabu. restoran ni setaraf la ngan sabak (now dah tutup), seoul garden, and johny's. tapi johny's limited makanan die. 

kitorang makan sampai terberak okay. haha. aku lagi suka die punya bbq. daging kambing and udang. tu je yang aku makan. steamboat ade la jugak aku makan. tapi tak banyak pun. takut cepat kenyang. hehe.

kitorang gerak balik hotel around 1030 camtu. akak aku and abang askar discuss pasal kawen diorang. hantaran, baju, and so on. aku just bagi pendapat and banyak dengar jela. 

dah kul 12 lebih baru abang askar balik and kitorang naik tido. sangat penat tapi happy. hehe..

jum layan gambar lagi....





















ok la kawan2. aku harus ingat yang aku adalah seorang student yang bakal menduduki final exam this coming thursday. haha. gila relax. ok, nanti aku update last day kat sana. i love u all!!

No comments:

Post a Comment

ha.. sila tinggalkan komen anda.