jum jadi kawan,,,

Friday, August 13, 2010

im back again ^_^

hai and assalamualaikum...

haha. title saya kat atas tu sangat la tak boleh untuk dipercayai. dulu saya dah pernah buat title tu. pastu hilang lagi. ngeh3. sorry ye for those yang selalu mengikuti perkembangan saya yang sentiasa kembang ni. hehe. saya bukannya malas nak meng update blog ni. tapi after saya format laptop ari tu, saya tak boleh nak masuk wireless uia. padahal dah install banyak kali. sampai my BFF, syue dah banyak kali membantu sampai saya yang fed up. finally today dah boleh access wireless uia. pagi tadi saya ke ITD. abang kat situ sikit la punya sempoi+sengal. asyik buat lawak je. nasib baik dia baik. haha.

tu bukan la motif utama saya nak tulis hari ni. just nak bercerita sikit je.

today dah 3rd Ramadhan. cepat je masa berlalu. tup tup dah puasa. nanti dah nak raya. huhu. btw, baju raya yang saya tempah dah siap. saya suka dengan tailor saya sekarang. dah la baju yang dia jahit cepat siap. pastu, jahitan die sangat cantik. kemas je. saya suka sangat. plus sangat la murah untuk student macam saya. hehe. saya tak nak upload pictures baju saya kat sini. sebabnya tak de la menarik sangat. tapi semua cotton. sekarang ni dah jarang sangat orang pakai baju biasa. saya pun dah terikut-ikut dengan kakak2 saya yang kaya raya. diorang just pakai 3 jenis kain sekarang ni. 1) cotton-ni saya pun mampu nak beli. haha. sebab affordable. hehe. 2)chiffon-yang ni pun saya mampu nak beli. tapi yang jadi masalhnya ialah kain ni jenis jarang. so, kena lining untuk nampak sopan instead of pakai inner. hehe. 3) sutera/batik-yang ni saya mampu beli 1 je setiap kali nak raya. haha. tak mampu nak beli banyak2. plus kalau encik hafizi yang tolong bayarkan, saya sangat la mampu nak beli 2. haha. dia memang baik. nasib baik saya ni made in kelantan. so, kain and tudung murah sangat kat kelantan. plus barang2 lain. haha. seronok.

kain tu baju raya saya tahun ni semua kakak2 saya yang sponsor. sangat beruntung jadi anak last perempuan. hehe. kakak2 saya sangat baik. best sangat ade kakak. haha. sorry la for those yang tak de kakak tu. tak berniat pun.

ok dah la cakap pasal baju. saya dah boring. kita cakap pasal pelajaran pulak. as a student saya kena bangga sebab this semester sangat busy. tak pernah se busy ni last semester. haha. before balik raya je saya ade 3 midterm. mencabar betul. lagi mencabar paper lepas raya. memang harapan la saya nak study time tuh. dah la adik n juhe ade kat umah. memang kitorang main la jawabnya. haha. saya sangat sedih kot bila tahu ade paper exactly after eid. dah try mintak dengan lecturer. tapi sangat la hampa sebab x approve. tapi sekarang saya dah boleh terima hakikat yang tahun ni saya raya kejap je. ok la dari foreigner yang setia beraya di UiA. huhu.

ok la. saya nak buat kerja pulak. saya akan sentiasa update and akan jadi lagi rajin tuk update after this. hehe.

jumpa lagi.

love U!!!!

2 comments:

ha.. sila tinggalkan komen anda.